Göstere göstere

Posted: Nisan 12, 2011 in Kopya taktikleri

Göstere göstere
zorluk : 0
risk: 0
kullanım alanı: sadece sayısal dersler.
bir adet ortadan katlanmış a3 kağıdın dış kısmına, yani yan yana iki sayfasına tüm kopyalar çok boktan bir yazıyla yazılır. 1 ve çeyrek sayfadan ibaret olmalıdır. kopyalar içte kalacak şekilde kapatılır ve çantanın içine konulur. yalnız kopyaları yazan kalemin tükenmez olması ve sınav sırasında da aynı kalemin mevcut olması + puandır. neyse, orta sıralarda oturmuş vaziyette sınav akarken hocadan kağıt istenir, muhtemelen sınav kağıdı a3 olamayacağı için heyecanlanmayın, yöntem başka. hocadan istenen kağıda adınızı soyadınızı yazdıktan sonra cebelleştiğiniz ve kopyasını çekeceğiniz soru hakkında bir iki formül v.s. yazın hatta saçmalayabildiğiniz kadar saçmalayın, hocanın dikkatini çekecek şekilde tebessümler hırçınlıklar saçın, kağıda etraftakilerin de dikkatini çekecek şekilde sert davranın, herkes soruyu çözmeye çalıştığınızı sanacak, tükenmez kaleminizi çıkartın onunla devam edin aynı kağıtta. hocanın ya da asistanın dikkatini de çektikten sonra biraz daha karalayıp kağıdı yumruğunuzda katlayıp buruşturun ve yanınızaki muhtemel boşluğa koyup çok rahat tavırlarla çantanızdaki dış sayfaları tertemiz görünen a3 kağıdı çıkartın ( ya da aynısını defterin zımbalı ortasından düz beyaz 2 sayfa kopararak yapın) orta sayfalarında kopya olan kağıdınızla devam edeceksiniz, tükenmez kaleminizle kopya kağıdınızın üzerine yazmaya devam edin ve rahat olun! arada sınav kağıdınıza bir şeyler yazın silin sonra kopya kağıdınızla devam edin, bu süre içerisinde yaptığınız tek şey oyalanmak ve hazırlıktır. boş olan kağıtlardan biri dolduğu andan itibaren uygun zamanda iç sayfalar açılıp katlanarak kopyalar hazır edilir. kopya yazılı tam sayfayla çeyrek sayfa arasıra ters düz edilerek dikkatler iyice dağıtılır. sonra o çeyrek sayfaya bir iki şey daha karalanıp asistana gülücük atılarak bir kağıt daha istenir. asistan” ne bok dönüyor ulan” demeye başladığı anda kopya kağıdından çatır çatır sınav kağıdına cevaplar geçirilir. yapılması gereken tek şey çok raha olmakta. sınav sırasında tüm arkadaşlarınızın size hayran gözlerle bakması bile yeter, rahatlamanızı sağlar zaten.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s