Aynı soruyu iki kez çözmek

Posted: Nisan 13, 2011 in Kopya taktikleri

aynı soruyu 2 kez çözmek

türü: psikolojik gerilim
zorluk derecesi: çocuk oyuncağı
risk: hey dostum tehlike benim göbek adım
kullanım alanı: problem sorulan sınavlar; fizik, kimya, matematik, termodinamik..

istediğimiz sorudan başlayabilir miyiz? sorusunun “evet” olduğu yıllardı. matematik olayını bir türlü beceremiyor, buna rağmen mühendis olmaya çabalıyordum. bunu bir filmde görmüştüm çünkü, kahramanımız yükseklik korkusunu yenmek için bungee jumping yapıyordu, neyse baktım sınavdan geçebilecek gibi değilim, kolay sorulardan birisini bir en başta, bir de en sonra farklı yöntemlerle çözdüm ve hoca anlamadı ve ikisine de puan verdi. anlasaydı da ne yapardım bilmiyorum, şaşırdım filan desem yer miydi acaba? belki de anladı ama geçmem için göz yumdu (bkz: rana gökoğlu)

sonuç: 60 aldım, sınavı geçtim ve mühendis oldum fakat yapmıyorum, alakam yok, iyi bok yedim.

editör yorumu: gayet güzel çalışan bir sistem hocalar genelde uyanmazlar.. boş kağıt vermekten çok daha iyi bir yöntemdir..

Yorumlar
  1. bonemyG diyor ki:

    ballıııı

Bir Cevap Yazın

